åk åk åk!

sitter här igen, har inte gjort ett smack sen sist faktiskt,, Tjatat med Henrik. han kom hit o drack lite kaffe :) ska duscha tror jag.. fast väntar egentligen på att mamma o pappa ska åka till mormor., skönr o få vara lite själv. faktiskt! va alltid det förut.. så de kan vara rätt jobbigt nu när pappa e sjukpensionär, för man är ALDRIG själv! suck.. men  men!

ska bort till Henrik sen, ska vara Barnvakt åt ´Liam Och Saga :) Jag har planerat lite pyssel. ska göra en kalender , så hoppas verkligen att martin har tagit hem mellan läggen från jobbet. annars blir jag lite smått irriterad faktiskt.
måste plocka ner lite glitter och sånt från vinden också. om jag vågar. stegen är verkligen inte att lita på och med tanke på att papppa trillade ner o bröt ett antal revben så kan man ju vara lite försiktig iallafall :)

vill egentligen verkligen ut och gå nu, men de e ju typ storm ute! suck!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback