5 November

Ohh! ja har lyckats igen! försov mig o nu har jag missat bussen. så får ringa anna o säga att ja blir lite sen till kickboxningen.. men de ska bli kul :)

har sovit riktigt dåligt inatt! haft mardrömmar o vaknat hela tiden. usch! nu har de varit så sen i söndags ändå. hmm. får se hur resten av veckan blir.
ska nog till lelle en sväng idag o fika lite iallafall :) mysigt! sen ska jag hem o fortsätta slipa soffan. Började ju att måla listen under luckorna istället. men de blir kalas bra !
va borta hos henrik en sväng med o tittade på Svensson svensson innan jag tog mej min promenad runt Barnarp.

nä men om jag skulle ta o dricka upp mitt kaffe o sedan dra på mig lite ytterkläder o gå...

alexis Cosmetics Ultimate Makeover Hand Cream



Vääärldens bästa handcreme! händerna blir verkligen superlena! kan vara skönt nu när kylan smyger sig på och gör händerna sådär lagom torra. Rena Makeovern För händerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback