4 November

Oj! nu hör jag visst en låt på radioseven som får mig att kastas 4 år bakåt i tiden!
Ishult
:)
                         Milk Inc. - Breathe without you

Godmorgon förresten :) ja sitter ju här som vanligt med mitt kaffe o stör mej på emma. morr, kan den katten vara mer klumpig? blir nervös bara hon ligger stilla i sängen typ.

om en timma ska jag ta bussen till Eva, sen ska jag sola en sväng. kan behövas nu kanske. jag måste bara tillägga att jag har varit asduktig i två veckor nu med att ut o gå :) så himla skönt! lite tråkigt själv bara... kan någon flytta tillbaka? Please!

mitt andra projekt igår , är inte klart! men de ska nog bli bra. får fortsätta lite idag. Ja mamma, jag Önskar mig verkligen en NY symaskin i julklapp :) e alltid bra att ha! särskilt när jag får mina perioder o ska hålla på..

nä nu ska jag klä på mig o rulla lite deo under armarna :) Haha!

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback