3 November

Hej!! kom precis hem från en historia lektion på tre timmar, men den går väldigt fort dock. kanske beror på att jag faktiskt gillar historia :)
hade tänkt att fixa lite med färg o så till vardagsrummet och köket, men icke!! Henrik behövde visst låna bilen till jobbet idag. suck!

kom hem från Baby igår. Gjorde inget speciellt i torsdags kväll. va uppe med tuppen i fredags och åkte till kalmar, simon shoppade loss rejält, medans jag faktiskt inte hittade ett smack. trodde inte att de kunde kännas så hårt i hjärtat när jag åkte hem utan påse. plånboken är väl glad antar jag.
sen har ju danne o cissi flyttat dit för att plugga, så var och lunchade med dom o besökte deras lägenhet. litet men trevligt :)
simon va o körde paintball i lördags som jag inte finner något nöje, han spelade i SEX timmar! jag va allt liiiite småputt när han kom hem, men va ute och gick en timma, pluggade lite historia och bakade banankaka med marie . mums!

Har satt oss på en massa köer till lägenheter nu iaf. känns skönt o ha det gjort. pappa skulle ringa nån på Bolunden i veckan med.

nä om jag ska ta o göra nåt.. men vet inte riktigt vad. kolla om anna e vaken maybe.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback