21:a November

Hej o hå! sitter här i simons lillebrors rum och kikar lite. (jag snokar inte! På internet menar jag ju såklart..) ska göra mej iordning .. har duschat lite. Hoppas vi ska in till stan o fika med Ea, jag är nämligen väldigt fikasugen :) annars tänker jag be simon terra någon annan av hans kompisar :) haha!

Igår va jag mäkta irriterad på allt typ. vet inte varför egentligen. jag började liksom känna hur det började stiga varma bubblor mot huvudet igår. jaja, humöret sviktar väl när man har sin härliga period en gång i månaden.

nä nu ska jag sätta igång och dona lite.
Måste brodera färdigt, tog med mej arbetet hit, för de tog ju över fyra timamr hemma o det är väl cirkus hälften kvar! suck!

Puss

Kommentarer
Postat av: rumpehullehullehoppsan

Äääääälsklingshjääärtat :) vart håller du hus?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback