scratchi scratchi!

har baltat på mig hårfärg själv... lätt.. eller inte.. så nu kliar de satan i håret.. haha! ska skölja de snart tror jag.. allvarligt, ska de klia såhär mkt? ohhh!

städat mitt rum lite med.. köpt nya gröna o rosa påslakan, min säng ser ut som en cirkus..and I like it!
sen har jag hängt upp mormors gamla ram över sängen, mamma kommer bli galen när hon ser vad jag gjort med tavlan.. haha! oops!

kom hem från simon igår.. såå mysigt vi har haft han o jag :)
väldigt lungt, kikade lite på honom när han va sådär asporrig o blöt när han spelade fotboll.. sen drack vi lite,grillade o spelade kubb i lördags.. va längesen jag skrattade så mkt.
kommer inte se min skrutt på två veckor nu. ska leka med helen på fredag kväll o sen ska jag stå i baren på maries bröllop¨på lördag.. hmm vad ska jag ha på mej? nåt cute ska jag nog hitta :)

martin o jag har gjort kladdmuffins idag, mumma de!

jag e paaank! men ändå ska jag göra extensions imon :) åhh så bra de kommer bli ! anna e grym hon..

nä nu ska jag skölja håret..

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback