förbenat förbaskat!

ja e så trött så trött...
undrar om matte provet tog kålen på mej.. den tidiga morgonen o den dåliga sömnen.. eller helt enkelt min fika med anny i det soliga gräset nyss? ja gissar faktiskt på de sista...
att vara ute plus äta.. e inte min grej. särskilt när jag e mogen att prata om pension.. ni fattar va?

en ny vecka nya tag.. vad kan de vara? jo alla prov jag ligger efter i och kunder. jävla skit.
men allvarligt. när solen skiner så e knappt de jobbigt.

orkar inte dra någon resumé om förra veckan o helgen... o absolut inte om min otroligt lyckade bal på öland förrförra helgen :) de tar vi typ... nästa gång..

nu ska ja vika tvätt, plugga o klippa mamma.. sen ska jag soooova! om jag inte som vanligt prioriterar sömnen först! tror nästan de va?

hoppas de går b ra för pappa i oskarshamn med farmor... hoppas att han får lite bättre kontakt med sin bror iaf. når bra ska väl komma ur de dåliga?
ska ringa honom en pling tror jag...

kaffe nästa!!!

Lisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback