9 Maj

underbara värme !
har suttit ute i solen sen klockan halv fyra.. varit ute med min ella.. mamma , pappa och jag har ätit grillat. mumma de :)
så skönt de e ute nu.. klippte tom. william ute i solen igår. asskönt.
om jag ska ta o städa lite i mitt rum? fattar ine hur de kan bli såhär efter typ fyra dagar? asdammigt o kläder all over the place.. funderar på o rensa hur mkt som helst..
dags o sätta igång snart.. för gissa vem som kommer vid halv tolv ikväll och åker 18 mil för att träffa mej tills imorgon eftermiddag? jo min underbara pojkvän :) nåt måste de ju vara med mej eftersom han vill göra de besväret. jag som va helt inställd på att knappt få träffa honom på tre veckor. så överraskar han mej så :) fick sånna varma bubblor i magen... åh som jag älskar honom .
han ska skaffa mc kort nu btw. han ska på körlektioner i början av juni.
vågar Inte! åke med den fartdåren... kanske,.. kanske att jag åker med.. nån gång haha!

fick vaniljglass med jordgubbssås av harriet i skolan idag. asmysigt :) hade modeller idag, för joicos färger. så de har varit värsta slappt idag. anna satte i några fler extensions i mitt hår med.
simon kommer bli alldeles tagen av min oerhörda skönhet :) haha.. mitt hår blev asbra i tisdags. så nu har jag sådär långt, fylligt o alldeles sjukt vacker hår !

nä städa innan min skrutt kommer. jag ljög ju för honom o sa att de redan va kliniskt rent.. haha han skulle bara veta !

imon serverar jag alkohol för fulla rullar på maries bröllop.. ska bli såå kul :)

ciao alla vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback