14/5

Tjena hej..
shit! kollade på uppdrag granskning nu.. ja jag vet att de säkert e för old peoples.. men vad fan gör telefonbolagen i bangladesh?! har inte tänkt på under vilka sjuka förhållanden dom måste arbeta.. helt sjukt!

känns som ett tag sen man uppdaterade.
suck. men har väl inte hänt så mkt... stod ju i baren i lördags.. haha kul va de! förutom de tjockisfeta arslet som tog på mej o kallade mej för saker..
simon kom på fredagen ju. mys att han åker 18 mil för att få sova bredvid mej. :) hade supermys ute i solen på lördagen. köpte mat o satt i stadsparken o åt. lekte lite med Liam o sagis när vi kom hem. sen va han tvungen att åka hem..
ska vi snacka ångest så va det ju då.
o i söndags va ja bakfull o gassade ute i solen. som va alldeles för varm för min kropp då..
skoldagarna har varit lugna..  händer det någonsin något kul? jo just de! kul va de ja.. nationella i matte igår.. super kul!! verkligen...
va på biblioteket i måndags o lånade två böcker..som jag har maraton läst.. åhh så bra!
med stephenie meyer.. "om jag kunde drömma" och "när jag hör din röst".. guds bästa böcker!
Läs dom!!!

ska nsart åka o jobba.. har sovit sen halv fem kanske. gick upp åtta.. de får räcka för en natts arbete.. jag vet ju att jag kommer hem till min dusch och säng någon gång iaf :)
men inte sova för länge imon heller.. uppe med tuppen.
tolv iaf...
ska hämta ut min balklänning imon! wihoo.. pratade med magnus idag..
Lördag kommer bli sååå bra :)

NÄ ! jobbdags.. Och inte glömma maten! Lisas berömda kladdmuffins får bli nästa onsdag kväll.. har inte hunnit baka.. 

Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback