zombie för två

Säger GODNATT!
allvarligt, gick upp tre inatt för att jobba.. så kom hem för en timma sen kanske..
åkte med emil idag.
a de e ju inte ofta man tar sådana här maffiga arbetspass kan jag lova.. jävla ful pallar o tunga grejer o trafikstoppningar i gångarna , pallar överallt för de inte finns några platser kvar.. snacka om att alla verkligen jobbar över! så sjukt mkt att göra!
fick ju jobba ihop med bror min i två timmar iallafall :)
fan va lugnt det är på natten.. kan jag verkligen behöva.. hoppas jag kan jobba natt v 13 bara.. skulle vara guld!

känns som jag är för trött för att gå och lägga mej.. såhär sitter jag, med ella i en filt i knät.. o slängt i en maskin..
ska ju till Baby imon.. kan man ju inte lukta skit.. haha!
nä.. men om jag skulle ta o nana medans tvätten håller på kanske?
slaggar väl hos martin inatt igen.. har varit så skönt den här veckan o komma bort lite.
nä.. om man skulle dra sig nu då..

jag vill ha min lööön!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback