skärtorsdagen

galet mätt! fusk åt lite påskmat nyss..
mamma ska hålla middag för alla oss syskon här imorgon som sagt. längtar sjukt mkt efter hennes goda mat!
ska till ryfors på morgonen med henrik o malin.

idag har jag sovit ganska länge, pratat med simon, pratat med mange om förra helgen han inte kommer ihåg, städat mitt rum och påskpyntat.. ja ni hörde.. jag blir tvingad till att ha en massa fjädrar o kycklingar i mitt rum utav mamma. men de blir väl ... gult o.. fint?
sen har jag solat, handlat massa med pappa.. godis som bara tusan. jag ska bli F.E.T.!
sen köpte jag lite smågott till Baby, han kommer ju på lördag. kan ha varit de fulaste jag gjort ever! men men. haha mer gjort för att han ska SE paketet. massa fjädrar, rosa omslagspapper och massa sugrör med hans namn på.
sjukt fult!

ska färga mamma här nu.
sen away till christian.
fick mer än väntat i lön iaf. känns sjukt skönt! kan jag ju faktiskt köpa en del av det jag måste .
men! mina extensions först.

yes yes. nu ska ja ila här. får se om jag hinner bränna en skiva. ska ju åka med simon tillbaka till oskarshamn på måndag.. o eftersom han bara har riktig ljummen musik i bilen mehöver jag vrida på värmen lite :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback