onsdag

Godmorgon!
har varit uppe sen kvart över åtta eller nåt..
men när solen skiner in genom simons fönster så vill man bara inte ligga kvar.
så himla härligt väder!

har precis satt på lite kaffe.. hade tänkt att ta mej an guitar hero lll och ut o gå sen kanske.
va ute och gick med simons mamma igår. hur mysigt som helst!
får väl se om mina fötter bär sig av mot staden kanske.. köpa nåt åt mange hade jag tänkt.
ska ju till honom imon. eller på fredag.. får se hur simon åker där lite.
han ska ju på träningsläger i malmö.
ska bli kul o träffa mange igen. mitt fel att de va så otroligt länge sen vi umgicks.
ska bli å skönt att få flytta hit så jag slipper hålla på och pendla o inte hinna med alla här nere.

yeah yeah

nu ska jag gå o hämta mitt kaffe,
och Red star låten äger fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback