Mättad Fredag

jag förstår verkligen om han inte orkar komma imorgon.
oväder o en riktig förkylning o sömnbrist... jag gör faktiskt det!
men samtidigt blir jag asförbannad om han inte kommer!
jag har väntat så himla länge.. (en vecka knappt)
men de får mej o bli lite såhär.. ja, "kommer du inte imon behöver vi inte ses på hela nästa vecka heller!, o eftersom du ska på träningsläger nästa helg behöver vi inte ses på ytterligare 3 veckor!"
Ohh! lite efterblivet e de ju.
klart att han egentligen inte ska sätta sig i en bil o köra långt om de e dåligt väder o han inte mår bra.. men hallå!
jag har faktiskt köpt ännu mer söta saker åt honom på ryfors idag.. massa roliga saker som jag vill att han ska få..  o de blir ju för gammalt om man ska vänta så.
han sa att han kunde komma på söndag.. men då känns de likaväl som vi kan skita i de..
har jag fått någon slags eftermenssyndrom här eller!?

men jag bli GALEN! o jag har ingen lust o bli full imon heller.. o de e ju kul att vara nykter när alla andra kompisar ska ut?
i vilket fall tänker jag INTE sitta hemma själv imon... kommer han inte så tänker jag banne mej supa mig skitfull ändå .
oj, såhär irriterat arg har jag inte varit på länge.. inte över en sån skitsak egentligen

ett helt cpigt inlägg om hur sur jag blir om han inte kommer.. kul ha? men de e mkt att mamma o pappa äntligen lämnar de place imon. själv! tack Gud! sen finns de ganska mkt urval att göra imon. o hans otrloigt fula present som jag vill att han ska ha.. lite energi har jag faktiskt lagt ner på det.
suck!

asmätt efter allt äckligt godis för typ 300 kr. o mammas mat som man fyller ut maggen med. o efterrätt..
men tack för pengarna i ägget iaf  :) asbehövligt! den summan tackar vi inte nej till nä.!
så tack mamma o pappa för det !
Henrik , Malin , Barnen och Martin har lämnat konstapelgatan nu.
tomt o jag är rastlös.. men alladeles för kallt för att gå ut i.
haft en riktigt trevlig dag med mina kära bröder.
sånna här dagar får mej o fundera på flytten till O-hamn.
kommer sakna mina bröder så jag spyr ner mej själv.

dom är verkligen så sjukt underbara.. fast vi småretar o skrattar åt varandra hela tiden.. men gud vet vad jag skulle göra om jag inte hade dom!

nu ska jag ut o röka!  ohhhh!
sen ska jag lägga mej!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback