I miss you

de kliar o de sticks! måste nog byta tröja.. har christian hår över hela mig!
men ska man klippa så ska man.
han e alltid lika flum den killen. skrattar sjukt mkt tillsammans över honom. snacka om att han lever på övertid :)

e inte trött, e rastlös. men har inget att göra. kan likaväl lägga mig o sova.. vill egentligen vara vaken tills simon kommer hem så jag kan ringa honom. men han slutar vid halv 11, ska duscha av sig alla gifter han inte får lämna från fabriken. så han e väl hemma runt kvart över 11. sen ska han upp o jobba tidigt imon.
så blir väl en väldig kort pratstund i sånna fall.
behöver höra hans röst. vill att han ska komma imon! men de går icke. 
får fint vänta till lördag. suck!

längtar efter hans händer i mina, hans leende som får mig att inte tänka på nåt. 
längtar efter hans andetag mot min nacke... hans kropp tätt inpå min. 
längtar efter hans sätt att skratta åt saker..  och Hans läppar emot mina.
Jag längtar efter Min Simon!

nä.. sängen kanske?
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback