hot stuff

serious?! I need en jacka really muchi!
är rätt mkt jag vill införskaffa mig den här månaden.
men håret går väl i första hand nu tror jag.
ska göra de lite tidigare än beräknat. så gör det väl redan i april hoppas jag på!
annars vill jag köpa en del, skor.. jacka.. lite saker att fylla ut min sminkväska med. en ny väska.. schampoo & balsam extreme från Redken (love)
redken produkterna är ett måste den här månaden. har visserligen lite från Graham Webb.. men som sagt. de e ju budget jämfört med Redken.
Fick mej ett ryck igår när jag gick av bussen på väg till skolan.
hade planerat att ta bort de lila partiet. ist färgar jag det i N1,N4 och RM5 från joico... plus som en ram kring ansiktet och vävda folieslingor. så de blonda e typ grått? o de andra nästan svart. jag e asmörk! men jag gillar det.
va väl två år sedan jag va såhär mörk tror jag. men har man new image så har man.
får se vad skrutten säger när han kommer på lördag..
hade tänkt o köpa ett påskägg fyllt med lite godis o smått o gott i åt honom. stackaren får bara äckliga färdigköpta ägg av sin mamma. haha!
han kommer på lördag. överlycklig!

blev inte av med att göra extensions på anna idag. får väl bli när hon kommer hem.
bajsungen ska ju åka iväg till kroatien i 10 dagar. fusk!

orkar inte jobba imon. ska inte göra det heller. tar ledigt. om han ringer får jag väl åka upp, mkt att göra just nu...  men han har inte sagt nåt om det. så.....
får bli en tripp på stan imon ist. tror jag.
fixa mammis hår imon igen. måste nästan göra henne var tredje vecka tror jag!? sjukt.
tror jag ska fixa christian imon med.. får se vad som händer. kan vara  kul o träffa honom.. va ju ett tag sen!

han från american crew va riktigt sweet idag :) sjukt fin klippning. så där fick man ju lite små tips iallafall!
om man skulle ta sig i kragen o sätta igång med projektet? hemsidan ska ju trots allt vara färdig till i höst.. men har fortfarande ingen aning om hur jag ska lägga upp den o vilket tema den ska ha. så om de e nån som har någon idé så tar jag gärna emot den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback