Du o Jag

Idag är det 5 månader sen jag och Baby blev vi :) o vilket perfekt par vi är sen!
önskar jag kunde ha fått pussa på honom idag ( o alla andra dagar ) men suck! jag e ju i Jönköping...
men får pussa på honom desto mer på fredag :)
för då bär det av till O:et igen...  äntligen!
har nog varit där i typ en månad nu tror jag...
men nästa helg e de påsk.. o då ska jag nog faktiskt vara hemma.. ( mamma har ju trots allt sin årliga påskmiddag då )  +! att jag kanske kanske kan gå ut med mina vännor som jag känner att jag har försummat en del..
om jag e på topp då såklart!
göra extensions på måndag.. jag säger såhär ; anna! de va de värsta ever.. de behövs!

nä, om jag ska piffa till mej lite.. inte för att jag pallar.
martin får köra hem mej sen.. palla ta bussen med den packningen!

yeah!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback