Dampet

fan gör dom för jävla skitmusik nu för tiden rent ut sagt! HATA Ztv!! dom e ju för fan dumma i huvudet som spelar sån jävla pissig kaksi skiiiit!
de kan ju inte vara någon som lyssnar på sånt här?
jag lackar allvarligt ur!
mens barn som jag är...

anna åkte hem för en stund sedan.. fikade lite.. eller åt fattig mat eftersom vi inte har handlat nåt här hemma! ännu en sak ja blir skitförbannad över!
fast de va mysigt... orkade egentligen inte med nåt.. ville bara sova.. men anna e ju anna , o hon kan lyfta mej när ja e nere..
fast de tar verkligen på krafterna en sån här dag.. e helt slut. mormor ringde nu o jag hörde allvarligt talat inte ett skit på vad hon sa.. uppfattade lite om simon.. resten har jag redan glömt.
har redan hunnit lacka ur på mamma o pappa..
hoppas dagen imon blir bra.. ska ju leka på varandra.. inte lika jobbigt som kunder.

haft samtal idag.. den timmen gick otroligt fort. ! fast, satt mest o grät hela tiden.. hatar när någon sympatiserar med mej.
men när jag tänker efter på de.. o när hon säger..
jag har ju inte kunnat vara tonåring på riktigt...
de har ju varit sjukt jobbigt.. men varför i hela friden ska allt sånt komma nu?
men jag e på väg!

var hos min skrutt i helgen.. åh som jag älskar den token :) han är helt enkelt så bra!
va på middag hos hans supersöta morföräldrar.. asgott!

nä nu ska jag ut o öka på mina cancer risker..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback