åter måndag

Hemkommen från martin precis , men ska inte stanna länge.. ska packa ihop lite grejer o åka tillbaka. buss dock... ibland känns de pissigt att inte ha ett körkort..
ska sova där inatt o ta mej ett välbehövligt Bad! lite ljus o musik. kan jag behöva!

idag har de kännts lite bättre faktiskt, skolan dög väl.. kom i tid för en gångs skull!
gick till martin sen.. skulle åkt till Ikea. men så blev inte fallet.. vi handlade tacos o godis o slängde på några rullar ist. slutade emd att båda däckade i soffan skarfötters mätta som grisar..
får ta Ikea imon.

alltså ibland kan man undra vad de e med ella.. hon e ju så äckligt social!
varje gång man sätter sig vid datorn ska hon sitta i knät o titta på skärmen o följa allt som sker.. sjukt söt e hon iallafall !

kom hem från simon igår.. känns alltid lika skit o sätta sig på bussen hem.
vi badade skum bad med ljus o hämtade hem kinamat i fredags.. åt tacos o kikade på melodifestivalen i lördags med samuel o sara.. deras farfar ligger uppe i linköping nu.
fick en hjärnblödning så låg under operation i lördags. det hade gått bra, men läget e kritiskt en vecka till.
o hans föräldrar vet inget där nere i thailand i solen.

undrar om jag faktiskt behöver glasögon ändå.. ser inte ett skit på tavlan, jag som brukar har monster syn!

yeah yeah! hoppas att dagen imon blir lika bra som idag.
hatar att vara deppig!
är sjukskriven under APU:N iaf.
får se om de hjälper mej lite iallafall.. kan ju inte planera ett skit! för jag vet inte om jag känner för det den dagen.
vet inte hur jag ska göra i sommar med något.. jag vet att jag ska jobba i 6 veckor iaf. kan behöva lite struktur.
och pengarna.

nä nu ska jag packa.
ringa lite samtal ikväll nu när jag äntligen e på humör för att prata med någon.

ciao!

Sun Kidz feat. Destiny - Wake Up! (Freddy Hawk Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback