4 mars

carolina gynnings avsnitt ikväll verkar suga!
tittar väl lite halvt på de.. men de e inte särskilt kul!
kikade lite på gossip girl innan med..
pratat med mange om Balen..
hur fin kommer ja inte bli? :)

ohh! mitt rum ser ut som helvete! men jag pallar inte..
kan inte planera nåt.. mina dagar suger.. igår va ja nästan lite taggad för att städa upp..?
men idag kom jag knappt upp ur sängen. dagarna e fan!
ibland e de lite bättre.. men ofta e de skit.
när ska de försvinna?
kanske blir sjukskriven under mina APU-veckor.
får se vad harriet har att säga till Lotta.

ska göra ellens hår imon.
får väl se hur de blir. blir nog bra.. bara de att inget är kul längre.
vill till simon nu! de e nog då jag glömmer allt, hur skit allt är. när jag e i Oskarshamn.
äsch! har inget kul o skriva om nu ändå.. händer mkt, men taggar inte för att dra ner de svart på vitt. inte just nu.. en dag kommer de väl bli lite roligare att läsa min blogg.
den dagen när jag ska hitta på roliga saker o faktiskt tycka att de ÄR kul.
blev lite sådär i fredags, när jag satt på tåget till simon... o faktískt inte tyckte de kändes särskilt kul de heller..  Ohh! hjälp mig nu... någon?

nä, ut på ett cancerbloss

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback