3 Mars

Hej hallå!
haha har Henriks gamla burk hemma hos mej.. '
den dör ibland o fotografier ser ganska tecknade ut.. men den funkar att läsa o lyssna på musik på, så den får duga tills ja får tillbaka min dator från janne¨..

hur underbart väder har de inte varit i helgen? i oskarshman iaf..
fint väder idag!! superskönt, har suttit ute i solen o druckit kaffe.. asnajs!

henrik o barnen är här..  mys :)

funderar skarpt på att sätta igång med min hemsida..
har lite småideer.. men datorn först kanske?

har fan inget o skriva om.. eller egentligen e de en hel del.. men inget jag orkar..
har man varit utan dator såhär länge som jag , tappar man lusten för att blogga.. sen e den inte särskilt intressant nu ändå.. när jag inte orkar skriva om massa smaskiga detaljer o skvaller kanske?
haha min hemsida kommer handla om snusk! näää.. men nåt kul ska de bli av den.. den måste ju ha med hår att göra självklart. eftersom de e projektarbetet.. men ser faktiskt fram emot de.. kan bli riktigt kul :)
kommer bli data nörd!

ne shipshop.. göra lite nytta eller nåt kanske?

japp.. nu kan jag säga de iaf.. (töntigt eller vad?) men !, SImon o jag älskar varandra.. haha..! de e ju faktiskt fem månader här närsom.. så nu va de väl ganska lagom o säga de?
orka efter 14 dagar som en del nötter! yeah!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback