25 mars

hej o hå!
har precis avbeställt en tid på vårdcentralen..
skickade in nåt via internet ( jag har inte feber ) jag är bara hos simon :)
hade världens mys bilresa från jönköping igår.. skönt o slippa ångesten när han åker.
så brände en bra skiva hos henrik (som jag redan tröttnat på)
när jag började känna igen mej tänkte jag tom., äntligen hemma..
sjukt,


har bara tagit de lugnt i helgen.
drivade förbi jessica på max i lördags. haha! den minen..

så nu sitter jag här medans alla i familjen björklund är och jobbar. påsklov som man har..'

men ska väl jobba under apu veckorna..
måste ringa harriet.

min natt har varit supermys!

nä nu ska jag väl ner och hämta mer kaffe tror jag..
så jag håller mej vaken. har trots allt varit uppe ( jaja,. somnat lite halvt om halvt..) sen 5 imorse då simon åkte till jobbet,, tänk om man kunde vakna så varje morgon ..

o by the way,, här i oskarshamn finns ingen snö!! o solen skiner o de e helt underbart ute!
ska nog ta mej en sväng runt svalliden i de underbara vårvädret.

The Birthday massacre - Red star.. Den Äger!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback