-----

Det värsta är att jag har vant mig..
vant mig vid att allt är så luddigt, så ytligt och som en vit dimma...
att inget är kul, känner ingen längtan efter något.. allt bara ÄR...
som hon skrev.."när kommer Lisa tillbaka?"
allvarligt, jag vet inte.. det undrar jag också..
Och Jag vet att om inte hjälpen kommer snart kommer allt bli svart.. tom. min simon kommer bli svart.
känner att de e på väg.. jag Längtar, men känner ingen direkt lust..

fick inte världens bästa avslut hemma innan jag åkte med martin hem..
vi ska kolla film o laga mat.. skulle egentligen älska att göra sådant med min Bror, men som sagt.. det bara är.
han är och tränar nu, så passade på att tända ljus, lyssna på musik o tappa upp ett varmt Bubbelbad.
Behövde skölja bort o dränka allt.. men de funkade inte,som jag hade hoppats på.

kom knappt upp ur sängen imorse.. jobba.. men jag klarade mej igenom dagen o jag har lite extra cash i fickanm
idag e allt dåligt....
imon kan jag bara hoppas på att det är bättre..
men man vet aldrig.. vissa dagar är som denna.. andra dagar är Bra o jag undrar varför i hela friden jag går ´ner mej så andra.. då tänker jag bara att ja inte orkar för att jag bara är lat i min läggning,
idag vet jag att de inte är så.. för när man är lat, är man väl glad ändå?

japp, som sagt.. nästa gång kan vi ju hoppas på ett gladare inlägg..

nu ska jag skicka iväg ett sms till Älskling..
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback