8/1

hallå hallå!
sitter hos anna o luktar apa typ..
min hals e helt infekterad med nåt virus tror jag.. river som fan.. e säppt på ena borren med..  gutt!
vaknade vid två idag för er som vill veta..
följde med anna hem igår efter lite monopol o mat hemma hos mej..
vi hamnade visst int i sängen förrens vid sex tiden typ..
satt uppe o pratade om alltmellan himmel o jord..
de e de bästa med min dam. kan berätta allt för henne o veta att de faktiskt stannar där.. från vissa andra...
haha prtade lite snusk o sånt där med självklart.. blev ganska många skratt där ja!
ska snart till martin.. sen hem.

har varit hos simon hela lovet typ.. kom hem i fredags.. va ute i lördags.. kul! :) blev lite för full bara.. hade superångest dagen efter.. egentligen kan jag nog sitta hemma i ett år typ nu,...
nyår med simon va hur bra som helst! kunde inte vara bättre alls!
han e så gos min simon.
han kommer på fredag.. ska "dansa" ut julen enligt mamma.. haha! julmat o julmusik en sista gång typ.. fan va jag inte e taggad för detta!
så på lovet har jag bara myst.  åkt skridskor tom. :) haha! pratade med anna i en timme  medans jag yrade på isen medans simon o hans familj spelade bandy..
men lovet har varit guds o ja e inte taggad ett skit för skolan!
ska prata med min syo imon..
vettefan hur ja ska göra alltså..
jag vet typ vad som känns rätt o fel iallafall..
mamma o pappa kommer nog inte vara alltför glada när jag spräcker the news.

tambas o mina mackor igår va dom bästa gud kunde ge mej!!
massa köttiga mackor med alla sorters kött på o massa jävla lök! fy fan så gutt de e !

nä nu ska jag ila..

Ni e patetiska.. fatta de någon gång!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback