25 jan

Hej hallå! sitter hos broder tuck.. (typ den enda gången jag har tillgång till dator)
ska börja klä på mig o slänga på mej ett ansikte så ja kan bege mej till skolan..
ha modeller.. o Prata med Harriet.. underbart samtal de kommer bli!
snälla ta mej härifrån?
för första gången ever.. typ.. kan jag säga att jag hatar den här stan..
inte stan i sig kanske.. men de mesta i den..

tittade på saw 4 igår tillsammans med martin.. den va fan så mkt bättre än alla andra..
bättre handling o inte så mkt bläk!
klippte o färgade mamma och martin igår, handlade och solade..

har iaf fått "extra jobb" om man får kalla de det.. dom ringer mej när de e mkt att göra..
så om lite mer än en vecka kan jag förbereda mej för trucken igen :)

Helvete.. idag e en sån dag där allt känns skit!
Bara för att de e fredag o jag vet vem jag inte får träffa...
e så jävla pank också.. men funderar fortf. på att sticka på tåget ikväll till magnus..
jag har inte råd alls.. men faaaaaaan!
låt mig rymma!!
Simon..

James Blunt - carry you home

Du är som en stor fet chokladpralin!
man tror att du är god som fan..
men när man äntligen tar sig en tugga så finns där bara sprit o bittermandel!
ta åt dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback