23 jan.

Hej hallå!
sitter Hos henke penke.
har lirat lite nhl.. jag har blivit playstation nörd! men kul e de måste jag säga..
ska bara införskaffa mej ett guitar hero så e jag nöjd sen :)

va hos simon i helgen.. kanon mysigt. as always!
bowlade lite med samme o anna.. åkte ut till bråbo o spelade, tittade film o tog några glas..  de va nice!
så sjukt underbart att vara där..
kom hem i måndags eftermiddag, åkte till lelle med mamma o malin direkt när jag kom fram till stationen..
fikade o spelade guitar hero.. (såklart)

har börjat med mitt "nya" liv igen.. får väl se hur länge de håller i sig den här gången.. haha!!
måste söka lite arbete nu med...
två dagar i skolan, då kan man inte bara gå hemma.. oo pengar e ju inte fel i kistan heller för den delen!
ska ju på bal den suttonde maj med mange.. kan behövas lite då.

nä nu ska ja umgås med mina brorsbarn..

Ciao!

Haha, att ni inte lägger av.. fatta vilka cpiga kompisar ni är mot varandra eller?
stå för de man säger ist.. o va säker på sin sak nästa gång.. ist för att ljuga ihop nåt för att de ska bli mer intriger!
tacka vet jag vad vänskap betyder iallafall!
o kärlek med för den delen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback