You talking too much

jag säger bara : Ashlee Simspson - Outta My Head
sjukt cool låt. haha. har fått värsta lusten för den låten. den e nice som få!

jag e på otroligt ovanligt bra humör idag :) vet faktiskt inte varför?
visst, de första 45 min. när jag gick upp idag va sugiga. men sen va de lugnt. (okej jag skippade matten fast jag ligger efter aset för jag alltid struntar i den)
men de kör vi på!
hade på mej mina rosa shoes idag i skolan. Love!
har varit o solat idag.. ska väl egentligen ta tag i mitt rum också. de känns faktiskt bra o vara duktig. ska bort till henrik o malin sen o betala lite räkningar.
måste titta ut mitt hår imon i skolan med. balen närmar sej verkligen nu.!

pratade med Simon baby nu..
om han köper den supran... då... då kommer jag aldrig vilja kliva ur den. men serisöt? jag tror faktiskt att han köper den.
hittade världens mest passande Lisabil samtidigt.. inga pengar alls typ.. men surt att jag bränt mina 40 000 på mindre än ett åt på skit då.. så då går de ju inte.. sen har jag inget körkort heller för den delen.. så får la ta o skaffa de först kanske?

nä nu ska jag sätta igång med mitt träsk..
ooo så jag längtar efter mitt paket med kläder i! idag e jag lycklig ! o de känns så himla bra :) va längesen...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback