tisdag kväll

Godkväll! eller snarare godnatt för min del.. e helt slut i kroppen.. hatar att sitta på tåg.. men de va väl ganska bekvämt från h-fred till nässjö iaf. Tåget från nässjö däremot luktade otroligt mkt spya.. så höll på att spy själv.
min käraste dam anna kom o mötte mej på stationen.. fick skjuts hem av hennes mor hem till mej.
åt lite, va hungrig som en jude typ! sen satte vi igång med hennes hår.
älska hennes blonda nyans då!
så tjatade vi väl lite som vanligt.
ska bli riktigt mysigt på fredag.. laga mat o utgång. längtar faktiskt. den där ångesten som jag alltid har när jag ska åka från Oet e iaf borta när jag kommer hem :)
får se om simon kommer på lördag.. mysigt att han vill.. men ganska dyrt för en kväll bara.

nä.. om jag ska ta o lägga mej i sängen.. fryser så in i. har en känsla av att jag kommer bli sjuk snart. inte så konstigt med tanke på att jag har fått ligga bredvid sagis när jag varit hemma o tröstat henne när hon gråtit o yrat med 40 graders feber. stackars liten.
liam har varit sjuk, Lelle har jag umgåtts med när hon varit sjuk o simon har väl varit lite krasslig han med. så de e väl bara att invänta sjukheten antar jag...

nej.. sola imon o laga asgod mat :)
sleep tight people!
ciao!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

usch för tåg som luktar illa :/ hoppas du hat haft en bra kväll och godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback