tell me why you're crying

solen skiner och det är jättefint väder ute! men suck vad deppig jag e nu!
har inte en aning om vad jag ska göra.. ska väl egentligen tvätta och packa. ska till Oskars imon.
hade hoppats på att få sitta på bussen till vimmerby tidigt, men mange kunde inte träffas.. suck!
va väl de som fick ner mej nu tror jag..
har iallafall inhandlat lite med martin.. och själv igår och idag..
en hello kitty klocka från jet set, en svart vårjacka, en kontorskjol typ med knappar. en svart klänning ( hade velat ha den rosa, men slut! suck.. ) , ett par rosa skor i oskarshamn och solglasögon, och strumpbyxor..
är inte ens nöjd.. bara ångest över att jag spenderar så in i! vad hände med att jag skulle bli ekko då?

har varit ute med ella i sele idag.. stackarn.. haha! men hon hade kul andra gången jag va ute med henne iallafall..

får se om jag slaggar hos martin ikväll.. lite närmare till stationen.
men tvätta, packa o klippa pappa först..

20års kalas i helgen.. som jag icke är taggad till!
hatar sånt där.. när man vet att jag kommer ha skitsurt ändå.. men som att ja inte gett dom chanser.. kommer sluta som de alltid gör..
men klistra på ett leende.. o blir det jobbigt ska jag banne mej kunna med o säga det också..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback