sommar nu!!

underbart väder idag.. 22,5 grader närmare bestämt :) så himla skönt.. fast de blåste ju faktiskt en hel del, men varma vindar. asgött!
skolan idag va helt okej. gick hyffsat fort ändå.  sen åkte jag med anny in till Gina o köpte mej ett par öronhängen och en rosa klänning.. lite bra att ha sådär :) dom har så kuliga färger nu tycker jag.. synd bara att jag inte kan ha för gult.. ser galet knäppt ut.!
beställt extensions idag med..
åkte med lelle hem efter ginas, o anna hakade på.. dracks nog väldigt mkt kaffe tror jag. (anna visste inte hur man gjorde kaffe, för hon gjorde så att vattenet bara for runt i bryggaren som i ett kretslopp haha! så de blev inget i kannan.. men till slut fixade de sig )
lelle fick lite varmare än sin naturliga.. nästa gång räcker de bara med slingor.
så nu har damerna lämnat mej här själv..

måste börja packa lite o tvätta tror jag.. ska ju till O:et imon o Baby.. hoppas bara på mys.. orkar verkligen inte gå ut o festa.

skipapr nog svenskan imon.. mysa med anna på stan innan jag åker..
O jag måste faktiskt ha ett sånt där cuppycake rosa läppstift ju :)

nä.. packa o äta.. sen sängen..
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback