prosit!

Hej hallå!
ska snart åka till jobbet... har gjort iordning lite smörgåsar o mat till Bror o mej som vi kan tugga på inatt..
e så förkyld så jag dör! ont i halsen har jag också. perfekt till simon som kommer i helgen.. de e han som har smittat mej btw. men inte stannar jag hemma inatt för de.. nä för vi fattiga frisörstudenter behöver extra cash i fickan minsann.
hade kunder idag.. förbannad va jag när jag kom alldeles för sent o alla sa igår att vi hade teori..  tack julia för att du tog henne!
sen hade jag klipp o två färg.

igår va en sån där dag allt kändes bra.. har inte kännt så på jag vet inte när. jag bara va helt lycklig :) kanske berodde på att jag lyckades se så mkt framåt på allt. tom. skolan.
sen ska jag ju bara skaffa lite cash till min bil.. o alla byggsaker därtill. en honda civic blir skitbra o göra om.. tjejig o allt. så de e nice! hittade hur mkt som helst igår.

fan kommer ja vara trött inatt eller? sovit tre timmar efter skolan.. har en lektion imon som ja ska gå på.. så sover hos martin inatt.
känner på mej att jag behöver en febernedsättande tablett med mig.

nä.. nu ska jag kila..
ciao!

saknar min siiiimon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback