onsdag

hej o hå.
har varit o solat. träffade pappa där nere.. han fick köpa med sig mat till mig ikväll.. orkar inte laga nåt tills inatt.
inatt va de super depp typ hela natten.
jävla simon också! vet att e inte e hans fel.. men jag blev verkligen helt superdepp.. höll på att köra in med trucken hela tiden . gjorde inte så mkt inatt bara för de. tack martin o stefan som fick mej att tänka på annat iallafall..
ska börja jobba själv ikväll... alla andra tittar på hockeyn. men de ska nog gå bra den första timmen.
vaknade alldeles för sent idag med. klockan va nästan halv fem när jag tittade på klockan. ingen väcker mej ju!
vaknade vid halv tolv att ella skrek som en bebis vid ytterdörren. o ingen gör nåt åt de!? så fick ropa på henne så hon fick krypa ner med mej under täcket.
sen när jag ser simons sms blev jag helt galet arg! varför kan inget gå som jag vill nån gång?
får väl se vad han säger inatt.. blir väl att jag stannar hemma.. jävla snopp rent ut sagt! 
 
får väl börja tvätta llite nu iaf. om jag ska åka imon.. bli inget sova förrens jag sätter mig på bussen.. jävlar vad trött jag kommer vara! men massa kaffe inatt så löser de sig säkert.

ska sätta på en kopp nu faktiskt.
mitt liv e bara skit just nu...o ingen fattar hur mkt..  
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback