onsdag kväll and nothing to do

Uttråkad jag är! så pass uttråkad att jag skaffar en blogg till!
har inte gjort något alls idag.. kände mej jätteduktig för att jag orkade göra lax och sallad, för att sedan lägga mej i sängen o titta på tv igen. gjorde mej en fruktsallad och gud vad nyttig jag va!
tills jag åkte och skulle sola, då alla chipspåsar och dipper såg väldigt goda ut helt plötsligt.
så de har jag vräkt i mig nu tillsammans med mamma framför tv:n och dr. Phil.
väldigt rolig onsdag måste jag säga!
pratade med anna nyss, ska svänga förbi henne på salongen imon o låna ut lite kläder och låna hennes värmetång. så jag sedan kan hämta ut håret o sätta igång med att göra extensions på min Självaste Jamba :)
kommer ta några timmar. men mamma skulle köpa med sig mat när vi ska till martin sen på eftermiddagen. ska bli mys!

pratade lite med min tok idag.. förstår inte riktigt de där med hur mkt man kan sakna någon efter bara en dag.
6 månader på lördag, se där ja!

Fick min deklaration idag.. jag va ju iallafall den stora vinnaren i den här familjen som pappa sa. över 4600 fick ja. kan vara behövligt för oss fattiga studenter :)

nä nu ska jag dricka mitt superäckliga te o krypa till kojs.
upp tidigt imon o ringa vårdcentralen om min konstiga knöl. mammi blev galen när ja sa att ja inte hade ringt idag. haha!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback