måndag

Hej Hallå!
ja sitter här hos simon igen.. Björklund är på jobbet..
så har passat på att ringa anna o sitta i solen på balkongen. underbart väder det är!!
har lovat annis att faktiskt vara hemma nu i helgen. simon kan inte komma för han ahr match.
men måste medge att jag har dåligt samvete för att ja sticker så fort jag får chansen typ. men i helgen Ska jag vara hemma :) ut o röja i jkpg igen.. va inte igår.

va på 20års fest hos aneeta i lördags.
hade verkligen superångest o ville verkligen inte! men.....
De va Sjukt Kul! haha kände mej som värsta guden typ.. så mkt komplimanger har jag väl aldrig fått under samma kväll? inte av ett gäng tjejer iallafall... mina ben är sjukt snygga ;) haha!
men vi gick inte ut sen. hade verkligen inte någon större lust. festen räckte gott o väl. så de blev hem o sova.
fick ett samtal som visst inte va så populärt från simons håll.. meeeen...
va väl lite bakis igår också. tittade på Djungel George.. Dubbad dessutom. vi fick oss ganska många skratt åt den skitfilmen :)

så vad ska jag göra i veckan?
ja e hemma vid åtta ikväll typ..
imon ska ja till vårdcentralen, träffa anna o bara ta de lugnt.
slinga min utväxt, fixa annas hår.
får se om jag orkar jobba. känns rätt skönt o bara få göra ingenting!

nä om jag ska in i duschen... fixa lite .. innan simon kommer hem
börjar bli lite hungrig också.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback