I've had enough

hjälp mig!
jag skakar.... har haft ett sammanbrott.. suttit o gråtit i över en timma..
jag orkar inte mer.. jag ser inte något framför mig.. vad ska jag ta mej till
jag sitter fast.. jag vet inte vad jag ska göra.. vet inte vem jag är eller vad jag vill..
mamma har fått sitta o hålla om mig... kan knappt skriva.. de e som jag inte kan kontrollera mig..
jag fryser o e helt tom inombords.
jag har ont i hela kroppen.
jag behöver hjälp nu! .... när jag ser mig i spegeln ser jag bara ett tomt skal.. jag har inget ansiktsuttryck alls.. jag bara är.. vill bara gå och kräkas... min tid räcker inte till... jag vill inte mer.
jag vill rymma.. rymma från mitt inre. jag kommer se tillbaka o inse att jag inte har något för någonting.


idag vill jag bara upphöra att existera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback