it's the thing I know

fortdarande confused o arg.. blir ännu mer arg när folk säger till mig att det inte är någon idé.. fattar väl för fan jag med egentligen! men vad gör man? finns inte så mkt jag kan göra.. varenda minut tillsammans med dig är värt allt. så de blir väl till att skynda sig här.. ska ju till jobbet som sagt om en timma.. suck!
kommer bara gå och vänta på att du ringer. så jag får ordning på alltsammans..
allt är så himla rörigt.. o när jag tänker på skolan nästa vecka så får jag ångest typ..
tror att jag gjort ganska många felval i mitt liv.. o de påverkar mig nu... inte bara skolan. utan ganska mkt egentligen..

ska ut o röka nu.. där har vi ett felval.
jag e ett fattigt as.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback