Godmorgon Sverige!

Martin o Jag ska snart bege oss till jobbet.
ska jobba natt några nätter nu. skönt o slippa livet på dagen. men fan vad trött jag kommer bli inatt.. första gången jag jobbar natt o har sovit typ 40 min. på dagen. härligt Lisa!
fick finfint besök av anna innan. :) inte ofta man får de här ute i skogarna. haha!
men satt mest barnvakter av tiden. henrik behövde träna.
titta på björnbröder o sparkade boll. sen kom martin med två påsar mcDonalds mat! mmm! fy vad fint de satt :)

yeah yeah, längtar redan efter att få krypa ner nyduschad i sängen som jag inte får göra förrens 07.00 imorgon bitti.
hoppas jag inte krockar med trucken eller nåt. haha!

Simon är kärlek till tusen! längtar efter att få sova med min skrutt igen...

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback