far far away

vill verkligen inte vara här mer...
vill till min simon nu.. behöver honom så sjukt mkt!
vet faktiskt inte varför jag är så nedstämd idag... har ingen aning.. jag vet bara att idag e jag ovanligt nere..
när ska de tjocka molnet släppa? jag är faktiskt aldrig glad på riktigt, inte så glad som jag skulle kunna vara.. o de känns så jobbigt. jag har mer att ge än såhär.. men jag är så trött på allt! jag vet inte vad jag vill, inte nu.. inte sen o jag vet verkligen inte om jag ens vill bli frisör!?
allt känns bara så långt iväg, känns som att kraven är för höga o att det är för mkt att göra..
jag behöver sommar.. men då ska man ju jobba. allt är så himla mkt måsten jämt..
jag kan väl ha mitt sommarlov o inte jobba, visst... men vad fan ska jag göra då då?
livet är sugit.. fan vad jag vill flytta nu.. de känns som att de skulle lyfta mej oerhört mkt! jag spyr på min vardag!!!! man kan inte fly från sina problem.. yeah right! kan man visst de!...


fast jag skulle lätt kunna jobba natt... va så himla mkt skönare och roligare inatt än vad det är på dagen...
jag martin stefan mattias och hon med gul mustasch..
höll på att spy av svindel inatt iaf. klättrade upp på balkar typ 8 meter upp i luften.. det enda jag tänkte va att inte titta ner.. då hade jag garanterat tappat taget..

hur skönt som helst när jag kom hem imorse o hoppade in i duschen o la mej i sängen.
vaknade vid kvart över två, så nu har jag varit o handlat med pappa och betalat allt material till min klänning.

spyyyyyyr när jag tänker på skolan nästa vecka! har varit borta i snart fyra.. men fan.. hata tanken att gå tillbaka!! tänk att skolan kan få en att må så jävla pissigt.
jag behöver motivation.... nu tack!

nä nu ska jag skicka ett kärleksfullt sms till Baby.
sen deppa antar jag..
sen jobba...

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback