exploderar

Usch! jag vill verkligen här ifrån nu!
har så jävla tråkigt så de finns inte!
vill till min simon... nu nu nu! allvarligt så orkar jag faktiskt inte vänta till på fredag. har varit utan honom sen tisdag 05.00 o ja saknar honom så de e sjukt!

fredags va jag ute med min tamba :) jätte kul! glömt hur nice de kan vara att gå ut här. fast man inte kände en täft1 men vi dansade o körde på..
fast, när jag la mej på soffan så mådde jag visst inte så bra längre.. så sprang in på toan, haha!
vaknade av natti o elvira. söta ungar. annas mamma satte på kaffe o sen va de fin fint. förutom att jag mådde lite illa..
va asförbannad på martin som inte kan hålla vad han lovar. tack slava! guds ställa uppare!
sen va de bara hem o göra tårtan till mamma.. duscha. gick o la mej o ville verkligen inte att dom skulle komma så snart med barnen. va så jävla trött!
men sen va de lugnt. mys o lite :)
sen lagade jag mat till mamma,pappa martin och mej. asgott om jag får säga de själv! ganska mysigt att martin sov över ändå. tjockade i godis o cheeze ballz. mumma de! o tittade på film.
sen va de sängen.
simon hade ringt 8 ggr. i natt. men sov.. han svarade inte på mina sms. så ja va väl lite halvt sur också. haha!
han va inte bättre när jag va ute i fredags direkt. de e väl som anna säger. efter ett halvår kommer svartsjukan in i bilden.

o nu e jag väldigt trött o rastlös. hata söndagar!!!
önskade jag fick vara hos min skrutt nu, men får slänga in mig i duschen o vandra bort till Henrik o malin ist. beställa lite clothes hade jag tänkt mej :) de känns aldrig fel ju!

nä, idag känns livet jävligt pissigt o jag hatar de!
kan skiten ine släppa någon gång?
vårdcentralen angående mamografin imon.

markoolio -Emma Emma

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback