deep down

Ångest! ångest ångest!
är mina tre ord..
ska in i duschen nu.. sen ska jag gå till bussen o åka in till stationen..
bussen till jkpg går vid 12.10.. vill inte
va så himla jobbigt när simon gick upp vid fem idag o kysste mej hejdå.
va super ångest redan då. kunde knappt somna om. jag kommer inte vara utan honom allt för länge.. men de känns verkligen. så nu mår jag nästan illa till och med. 
vill typ spy upp min frukost.. att de kan vara så jobbigt att åka från oskarshamn e helt sjukt.

lekte med magnus lite igår..
skulle ju egfentligen ha åkt hem. men hon på vårdc. hade råkat ut för en olycka.. så nästa e om tre veckor.. känns rätt jobbigt faktiskt.

nä duschen va de ja!
Å N G E S T !
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback