28:e

Hade nästan glömt bort hur ont de kan göra med slinghätta.. särskilt med med massa hårspray i. tur att jag är ganska härdad ändå.
har slingat bort utväxten lite hos malin nu. gentjänster, skönt att vi kan göra de på varandra..

har inte gjort alls mkt idag. köpte med mig lite muffins till klassen eftersom vi skulle ha drama på egen hand idag. kul att alla va hemma typ. så jag gav dom påsen efter lunch. sen åkte jag hem.
har verkligen bara legat o tittat på tv hela dagen, fikat lite med mamma o pappa o suttit i solen en sväng.. sen va jag o solade innan jag åkte hem från skolan.

helgen har varit kalas bra :) simon kom i fredagskväll.. bara mös mös och mös. gjorde smörgåstårta utan recept för första gången! martin tyckte jag skulle ta kort för att dn blev så fin. haha! den tog jag o simon sedan med oss på lördags kvällen till ellen o sebastian. de va trevligt.
va på stan på dagen o shoppade loss lite. eller, de va väl mest simon. jag tvingade på honom tre tröjor o två par jeans. haha.. själv köpte jag mej bara en t-shirt.. sen åkte vi till stadsparken i det underbara vädret o åt massa kulglass, sedan mcDonalds (vad annars liksom) sen hem o vända för att åka till lelle då som sagt. sen åkte vi hem till Henrik o tittade på The eye med jessica alba tillsammans med Bröderna. malin kom hem måttligt full sen när vi skulle gå .. haha!
sen slocknade vi ganska fort.
o igår va de också bara mys innan han åkte hem.. fick mej ett cp-ryck framåt halv nio o ställde mej o gjorde taco paj tills mamma kom hem från jobbet.. så fruktansvärt god måste jga säga.. ibland förvånar jag mej själv.. haha!

handlade hem ytterligare lite kläder idag på internet.. ska väl dyka upp ett sms nästa vecka .. alltid kul!

modeller till american crew imon då. sen ska jag väl kika lite på de där med extensions o sen får jag inte glömma att köpa med mej färg till lelle imon. ska försöka få henne blond nu...

yeah yeah! nu ska jag krypa till kojs.
ska ringa runt lite imon.. längesen jag satt i telefon o bara snackade en massa skit.. haha!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback