25 a

tjosan! sitter hos min bror här o letar saker på internet till min smörgåstårta jag ska göra till ikväll.. ska göra en jättestor .. mumma :) så längesen jag åt de ( förra veckan på jobbet men de räknas inte)
martin sover i soffan.. klandrar honom inte.. vi tittade på tre ruskigt bra filmer igår fram till klockan fyra halv fem typ..
nacho libre, the mist (ett måste måste för dom som inte sett den) och rec. Sjukt bra alla tre.. rec va scary iaf :)

blev inget jobba för mej i onsdags natt inte.. låg hemma dösjuk. trodde jag skulle tuppa v på jobbet i tisdags natt.. särskilt när de e så sjukt mkt att göra med..
fixade malins hår igår.. de blev nog bra ,, satt o tittade på lyxfällan och efterlyst medans vi åt smörgåsar med hallonsylt.. o drack te. de satt fint .
lilleputten liam har feber också.

idag har jag ganska mkt att stå i..
klippa martin ska ja väl försöka göra nu snart.. sen sola? och handla, hämta ut mina kläder ( äntligen ! ) ,städa lite, göra smörgåstårtan o sen ikväll kommer Baby :) men de ska nog gå bra de här!

ganska futtig lön den här månaden.. men ja hade bara jobabt två dagar så.. nästa blir bättre :) ska nog försöka hinna deklarera idag med..

nä dags o klä på sig!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback