You're not living, 'til you're living with me...

ha! Patetiskt...
sen skiter jag i vilket vad andra tycker...

hemkommen från friskis precis.. kan knappt skriva här... kan inte röra mina armar.. haha!
mattäo o stefan e faktiskt typ bäst... bara så alla vet...
Fast, de e ju ingen idé o försöka träna med martin på fredag iallafall.. för då ska David träna.. o då får inte lisa vara med.. för david har en flickvän som verkligen borde få tre skott i nacken o ett i pannan... subba!
e jag så jävla snygg? tydligen! bläk!

tur att jag inte har några kunder imon iallafall, fattar inte hur jag ska kunna röra mig imon ens.. suck!
men aja... måste ju vara i lite form om två veckor.. ;) haha!

ska leka med christian i veckan iallafall.. han e så söt när han bara ringer sådär.. känner man sig faktiskt uppskattad! mer än vad man kan säga om vissa andra.. ingen uppskattning alls där ne... men visst! va egottrippade as.. jag bryr mej inte ändå!
allt e så jävla ytligt ändå.. fan ska jag bry mej för?
de e ju tydligen så att ju mer man bryr sig desto mer förväntas av en.. o mer skit får man.. Tack!
ska ändå flytta härifrån.. ska bli så underbart skönt...!

måste lämna in mina CV:n imon...

The potential Breakup song - Aly & Aj.... typ guds låt ju..!

godnatt...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback