wall to wall

hej o hå i lingonskogen.. jag e ashungrig! o sugen på att röka..
men de får jag inte! bläääk!
mm min dator e supersnabb o superbra med en massa snygg design o en massa bra program! allt tavk vare världens bästa christian.. som jag ska göra jävligt snygg i håret på min modelltid! höhö! han e en perfa modell! han har ett ansikte som klär i allt.. förutom helblonderat? haha!

onödigt att komma till skolan alls idag, fuck! blev tilldelad renäsenssen o sen fick jag gå hem.. kulJul? njae..
struntade faktiskt i matten idag.. glenn e CP! o de står jag halleluja för! så jag tog en svängis på A6 i min ensamhet o åt på mc donalds.. fint.. lite mobbat, men fint :) o nu har jag ångest för morgondagen.. ville ha bakat kladdmuffins att ta med mej till InV imon.. hade vi ngn kakao? njäää! jimla pungråtta!
orka tugga på sofies plommon liksom.. haha!
o Lisa som skulle sluta köpa saker.. men nä, inte de heller.. bara något litet litet litet.. som tydligen blir ganska dyrt.. smycken o hörlurar som egentligen e helt onödigt.. men i brist på ngt annat.. vad gör man?

ja vill ha söndag! för då ryker de gamla möblerna uuuuuut! o mina fina nya tar sig plats!
nöjd!

jag tänker inte sjunka till er nivå damer!
de minsta man kan göra e o höra av sej, eller svara när  man ser att de ringer, eller de missade samtalen kanske? eller svara på ett sms e ju inte heller fel.... ist för o skita i jobbet för att supa sig fulla! eller förlåt.. ni kanske tappade förståndet i spritglaset o "glömde" bort att titta för att sedan radera allt?
tack för omtanken ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback