varje dag...

tja tjenis!
en kort resume... o den blir väldigt kort.. haha!
fredas.. surskola, ikea med martin för att köpa en present till honom (lampa).. som va mycket duglig :) systemet.. barnarp för att duscha.. in till Soja för att möta upp annibanni.. försvann till hennes bror.. sen hem till min.. haha hoppas hon inte blev för rädd.. hur cpiga va dom inte då? aa martin va la lugn vid de tillfället.. men efterfesten.. shiiiit! de kan man väl verkligen kalla dum pappipappi fylla? anna måste ha blivit skitskraj.. tur att min shedna har vant sig lite iallafall? :)
aja, utgången va askul.. dansade så jag trodde att vi skulle dö ett tag :). sen aa.. gick anna hem med min bror o ralle på efterfest som sagt.. annibanni o jag kom efter.. . slutade la lite konstigt.. jag däckade iallafall.. haha!
och igår firade vi bröderna bäver.. massa mumsig mat hemma.. gött när man e asbakis med ;)! sen runt halv sex somnade ja igen. vid nio åkte jag o martin o köpte maxmat o åkte till stefan o tittade på gladiator.. sov hos martin.. o ifag har jag inte gjort ett skit! försöker med att ladda upp för att sluta röka imon.. tagga! not... suck vad jobbigt.. de enda jag ser fram emot den här veckan e att sola med martin imon.. att pappa beställt helkroppsmassage åt mej.. att vi ska kika på nya möbler o tapeter till mitt rum.. :) nice!
kan behövas en massa förändring här känner jag..
I detta ensamma höstmörker.. haha! allvarligt.. de e ju tom. illa! har ju inte ens haft ngn sommar fcs!
o sen en sak till jag behöver ändra... Lisa! sluta vara en sån jävla materialist! man mår fan bara bra för den lilla stunden man öppnar påsen typ ändå.. så egentligen.. whats the point?
goja goja goja... 
nu ska jag städa lite.. kuljul! mm verkligen..

simon ringde igår förresten. söt han e ! synd bara att jag typ sov så sent..suck!
kan du snälla komma hit?

ok..
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback