tjugonde i nionde

eyy allo!
borde lägga mej o sova nu, men jag e inte trött..
jag o martin tittar på tatueringar :)
har klippt honom, o ja.. jag ska nog våga ha kunder nästa vecka.. så dålig e jag faktiskt inte ;)
har ätit kinamat idag.. igen.. haha! med anna.. våran svenska gick braaa!  fast, vi gjorde ju inte så mkt.. hängde mest, i typ sex timmar.. haha!
åkte till stefan sen med martin, medans dom va o tränade skrev jag faktiskt ett riktigt bra CV.. :) eve ska bara hjälpa mej att finslipa de.. och om jag har orken att lämna in de på en massa ställen ska Lisa nog minsann få ett jobb!
nä.. nu ska jag lägga mej...

måste ringa christian imon om modelltiden.. glöm ej lisa! :)
o de kommer bli så kul! awsome!
måste sluta säga så..

allvarligt så e livet asbra..
pratade med min babe hur länge som helst idag.. och om två veckor e jag hos dej :) aaah så mysigt de kommer bli!
grattis jocke till jobbet :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback