this Love is killing me..

eyy alloojsan!
sitter här med mitt kaffe.. igen.. haha! hemma nu..
fan! inget tapetköp idag heller? jäla mamma! men de blir tydligen i veckan ahr dom lovat mej.. suck! vill ju bli klar nu!
igår, ja då hade jag ju christian som hårmodell! som att killen inte kommer få en massa nya snygga tjejer nu då eller?  ;) han blev ju äckligt snygg.. kunde inte ta mina ögon ifrån honom.. mina klasskamrater va la ganska sålda dom med.. haha! de med den förlorade oskulden va bäst, mina klasskamrater tyckte vi va galna..  ja du christian, som jag sa.. hade vi inte passerat vårat stadie hade jag varit aständ på dig..haha sinnes!
fan va bra jag va :)
tack annette!

ja sen åt Sjökvist skaran mammas tacopaj igår .. o glass efteråt.. mysigt så in i!
sen åkte jag o martin till stefan.. tittade på bourne ultimatum.. den va bra av de jag såg, när martin väckte mig för vandringen hemåt bettedde ja mig som en lite gnällig treåring.. höll på att börja gråta.. va så trött..

o idag, har vi inhandlat lite på systemet.. handlat mat och tittat på mitt färgval..
o nu väntar jag på att martin, david och stefan ska komma o hämta mig här i barnarp..
så jag kan lägga mig i martins badkar o dricka ett glas vin som pappi köpt åt mig..  vuxet de lät?
med musik o lite ljus (och en simon) Blir det perfekt!
sen ikväll kommer the old leage... ska bli mysigt!

nä nu ska jag göra mamma sällskap..

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback