something that we can't deny

hej hopp..
precis hemkommen.. har avrit borta på gymmet o umgåtts med christian, Pierre och jonsson.. längesen.. ganska kul o umgås meddom gamla barnarparna ändå :) haha! dom e tokiga.. christian o jag flummar jämt! askul!
ska sola med honom o Pierre imon.. fint :) jag e verkligen en blekfis!

mm.. o så ska jag väl ta och lägga mej snart med... funderar på om jag faktiskt ta och gå ut och gå imon innan skolan.. måste ju komma i form nu.. jag e en jävel på och ge upp när de kommer till träningen... haha! suck!

lite orolig e man ju ändå för martin inatt.. jobbar helt själv på lagret... tänk om de skulle hända honom något? under två veckor med.. ingen skulle märka något förens dagen efter.. o då kan de vara för sent.. nä usch! så ska jag inte tänka!

godnatt!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback