not much of a girlfriend

Jag behöver närhet, från dej..
patetiska Lisa saknar dej så.. De e ju typ fel?
fast de känns så rätt?...kom hit..

ok, dagen har sugit riktigt hårt.. men pratade av mej till anna...tack! o sen beklagade jag mej för magnus med.. som visst fick till det i helgen, haha! sen va han på väg till sin bror i örebro den lilla fuskrumpan! för att åka till sthlm imonkväll så dom kan titta på Pablo Fransisco eller vad han nu heter..Fint som snus ju :)
sov i 3 h när jag kom hem från skolan...
som jag slutade självmant typ 5 h tidigare än jag borde.
o vad borde jag göra ikväll? jo jag borde vara skitfull just nu o fira katrin på 8 glas.. haha! o här sitter jag..
snacka om svacka! sinnes!
gött med en lektion på 50 min. imon annars.. aja, blir till att luncha efter de.. så de ska nog bli najs de med..

förstår inte riktigt varför de alltid blir så fel? vad gör jag för fel? tydligen e de något jag inte riktigt förstår.. hmm.. lite självförtroende kanske inte skulle skada ha?

Borås på Lördag iallafall :) då tänker jag minsann bli asfull o glömma alla världens bekymmer..
de ska bli askul :)

Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback