No matter what I do

I wanna know what your life feels like.. without my love..
where your heart beats without my soul...

sinnes vad jag vill typ.. inte vara ensam mer!
kan du snälla rara söta, ta en taxi.. leta reda på min adress o krypa ner bredvid mej inatt?
underbara tanke!

sällan.. ska väl egentligen plugga nu.. pallar jag de? eh.. näe! göra de imorgon när jag vaknar ist? eh ja! kommer jag göra de imorgon innan skolan? eh näe! haha vad ska de bli av mej då?
men de löser sej ;)
har iallafall haft flumm humör i skolan.. skrattade på genomgången med britt så jag lipade sönder.. bad om ursäkt o typ skrek.. fattade inte vad som hände riktigt.. men Britt såg ut som en sparv när fönen blåste i hennes hår.. såg ut som hårets små tesar skulle lyfta iväg henne.. ! galet!
sen skulle jag städa lite hemma hos evelina.. men de blev att vi gjorde tunnbrödsrulalr med fyllning o tittade på en massa asbra sex & the city avsnitt ist.. underbart! :) hon e så söt den där evelina :)
bjuden på 18 års kalas nästa onsdag då! mysigt värre :) (psst! jag ska bli asfull, så jag inte kan stå på benen i skolan på torsdagen! haha! skämt o sido)
oo vad jag längtar till IKEA imon :) o tapet affärerna.. jihooo!
ne .. nu ska jag minsann kissa ogå o lägga mej.. fast klockan bara e barnet.. men vill jag vara astaggad för fotboll imorgon bitti så vill jag ju! :)
okej..  inne på min andra dag som ickerökare.. om de går bra? jorå, de duger väl i suget! jävla carrie bradshaw som får de o se ut som livets orgasm när hon tar ett bloss bara. suck!
en ickerökare kommer aldrig fatta hur jävla gott de faktiskt är en solig sommarmorgon, sittandes på trappen med nybryggt kaffe och en cigarett. o så luktar de ju så otroligt GOTT med! ohh! fast, de e onödiga pengar.. inte för att jag tänker på hälsan eller så.. nää,
nu rabblar jag bara en massa skit för jag e rastlös som ett as!

Ingen utgång i helgen iallafall..  en lättnad ändå...
usch! kom hit... jag blir så ledsen...
men den men den 28 september kanske? :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback