maybe I'm just blind

Love me when I'm wrong, hold me when I'm scared.. Love me when I'm gone.....
gaash! vad jag saknar dej.. de e verkligen helt sinnessjukt! kom hit nuuuee!

precis hemkommen från från ett massagepass och et simpass med levande ljus och musik.. underbara måndag! lätt att jag åker ner varje måndag from. nu :) e jätte avslappnad..
kan jag behöva.. har hur mkt skit framför mig som helst som jag inte orkar med! i skolan iallafall.. vill ha mina pengar nu så jag kan åka till O-hamn...
har stress upp över halsen.. ångest typ.. e så orolig att jag har mega problem med att sova.. o när i helsike fick Lisa problem med att sova? jag kan ju för fan sova på ett kallt o knöggligt stengolv om de skulle vara så.. suck!
ja, jag ahde ju kunnat få sova två timmar längre idag.... för vad kommer Lisa på när hon e på råslätt? jo just de ja! jag börjar ju inte förrens vid tio... jag fixade ju så att klassen slapp komma på svenskan.. sugit lisa!
så jag tog mej en omsväng med trean ist som tidsfördriv.. men kul att de sitetr en muslim framför mig i svart rock o skägg o läser koranen eller nåt.. suckar , mumlar, skakar på huvudet, läser och tittar på mig nonstop typ.. haha! syndiga jag som visar håret o lite kropp, eller vad? idiot! jag hör inte hemma på bussar. träffar ju alltid på en massa knäppskallar.. haha!

nä nu ska jag plugga lite religon..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback